maanantai 10. syyskuuta 2012

Huonohko päivä

Olen väsynyt ja huonotuulinen. En tiedä johtuuko huonotuulisuus väsymyksestä?
Naapurin koira haukkui yksin kotona ollessaan ainakin 2 asti yöllä. Kun vihdoin sain unta näin outoja unia. Mieltä painaa myös pari muuta asiaa. Tuntuu, että ruokahalu on pitkästä aikaa valtava. Hetken oli jopa sellainen pohjaton tunne kun usein ennen. Että voisin syödä maailman kaikki herkut ja silti en saisi tarpeekseni. Uhmaikäinen ja aikuinen ovat käyneet vilkasta keskustelua päässäni.
Onneksi aikuinen on saanut uhmaikäisen vähän rauhoittumaan.
Vaikka hetken jo mietin, että mitähän herkkua kävisin ostamassa mieltäni kohottamaan, järkevä minä muistutti, että ei se syöminen mitään ratkaise eikä edes auta saamaan parempaa mieltä.
Pidin töistä pienen tauon ja kävin ostamassa viinirypäleitä (suosikki hedelmäni)!

Minulla on spinning kamat mukana, koska olin ajatellut mennä salille suoraan töistä.
Uhmaikäinen menasi mieluummin kotiin laiskottelemaan, mutta aikuinen Taina tietää, että juuri tälläisinä päivinä liikunnan jälkeen olo on PALJON parempi. Vaikka ei huvittaisi kannattaa hieman pakottaa itseään. Tällä hetkellä aikuinen on voitolla. Toivotaan, että näin on vielä töistä lähtiessä.

Toivottavasti teillä muilla on hyvä maanantai.

4 kommenttia:

  1. Pidä kynsin hampain kiinni aikuisesta! Juuri tuollaisina päivinä elämä loksahtelee kohdalleen liikunnan tuoman hyvänolon jälkeen!

    Tsemppiä! <3

    VastaaPoista
  2. Kiitos kannustuksesta rakas TM! Menin kuin meninkin salille. Ja jo 5 min. polkemisen jälkeen väsymys ja huonotuuli olivat poissa! Ei tää maanantai hassumpi ollutkaan:)

    VastaaPoista
  3. Ihana kuulla (viittaan siis tuohon kommenttiisi tuossa yläpuolella)! Ihanaa, että olet päässyt noin pitkälle. Minä olen rannalla ruikuttamassa, ainakin vielä...

    VastaaPoista
  4. Ihana Sokerikeiju, et taatusti tule pyörimään näiden ongelmien kanssa yhtä pitkään kun minä, koska olet jo NYT, noin nuorena, niin paljon tietoisempi asiosita kuin minä paljon vanhempanakaan. Voimia.

    VastaaPoista